fredag 5 augusti 2011

Update

Detta sommarlovet har verkligen varit helt crazy. Har saker att göra hela tiden. Fick nyss ett brev från skolan, välkommen tillbaka och allt sånt där. Blev helt deppig av det. Men ändå skönt att vi åker till Spanien första veckan. Alltså, var har detta lovet tagit vägen?! Helt galet vad fort det har gått.

Jag har inte varit så mycket hemma på några dagar. Det blev två sena kvällar i rad med inte mycket till sömn. I natt har jag sovit som en sten (eller vad man säger) men nu blir det nog två sena kvällar igen, för det är nämligen karloskar! Så det blir nog två roliga kvällar :) Ska försöka ta mycket bilder, ska ladda lilla digitalkameran och ta med mig så jag har lite bilder att bjuda på i slutet av helgen!

Hoppas att alla har det bra! Jag kommer nog komma igång bättre i bloggandet snart :)

1 kommentar:

  1. I nuläget hade inte jag vatt så ledsen om jag fått ett välkommen tillbaka brev från skolan:) // Caroline:)

    SvaraRadera