onsdag 20 juli 2011

Update

Fick nyss ett klagomål om att jag inte uppdaterar min blogg. Så jag ber om ursäkt, haha! Ärligt talat så har jag tappat blogglusten igen, men jag antar att den kommer komma tillbaka, för det gör den alltid.

Har nyss träffat Elin en stund. Det var verkligen sjuuuukt längesen, kul att vi har tagit upp kontakten igen!

Jag har inget dirket planerat resten av veckan förutom att vi åker iväg på kryssnign på söndag! Det ska bli spännande, jag har faktiskt aldrig varit på kryssning, det där med båtar är inte riktigt min grej men hoppas det blir kul ändå :)

På fredag blir det nog bio med Carro! Då är det två hela veckor sedan som vi träffades, inte klokt. Saknar dig ska du veta!

1 kommentar:

  1. Ja nu får du skärpa dig med uppdaterandet:) härligt på fredag saknar dig som fan!!!!

    SvaraRadera